Jak wspomagać odchudzanie i spalanie tkanki tłuszczowej?

Powoli zbliżamy się do świętowania Nowego Roku. To czas na przygotowanie noworocznych postanowień. Wiele osób decyduje się na zmianę nawyków żywieniowych, chodzenie na siłownię, zadbanie o własne zdrowie i sylwetkę. Istnieje kilka sposobów na to, aby wspomagać odchudzanie i spalanie tkanki tłuszczowej. Które z nich są skuteczne?

Naturalne suplementy

Na rynku znajdziemy mnóstwo suplementów, które mają wspierać odchudzanie. Niestety, nie wszystkie z nich są skuteczne. Należy wybierać wyłącznie te o potwierdzonym działaniu. Ich skład powinien być starannie zaprojektowany. Dobrym przykładem jest https://www.2beslim.pl/. To specjalnie skomponowane produkty wspomagające odchudzanie. W ich składzie znajdziemy m.in.:

  • zieloną herbatę – wspiera metabolizm tłuszczów,
  • kofeinę – zmniejsza stopień odczuwania wysiłku w czasie treningu,
  • morszczyn – wspiera prawidłową wagę,
  • imbir – pomaga zachować odpowiedni poziom cukru,
  • guaranę – wspiera metabolizm,
  • gorzką pomarańczę – wspiera metabolizm węglowodanów i lipidów,
  • skrzyp – wspomaga utrzymanie prawidłowej masy ciała,
  • pokrzywę – wspiera układ odpornościowy.

Szczegółowe informacje na temat działania suplementów Be SLIM można znaleźć na powyższej stronie internetowej.

Jak wspomagać odchudzanie?

Czasami niewielka zmiana nawyków może przynieść spektakularne rezultaty. Do swojej diety należy wcielić produkty zawierające witaminę C. To właśnie ona bierze udział w procesach lipolitycznych. Oznacza to, że sprawniej zachodzi spalanie tłuszczu z okolic brzucha, ud, pośladków. Witamina C aktywuje żelazo, które z kolei transportuje tlen niezbędny do spalania tłuszczu w komórkach.

W diecie powinny znaleźć się także witaminy z grupy B. Pomagają one przetwarzać energię chemiczną z pożywienia na energię przydatną w organizmie człowieka. Pozytywnie wpływają na pracę tarczycy. Jeśli mamy problem z utrzymaniem wagi czy słabą przemianą materii, okażą się niezastąpione.

Prawie każdy zdaje sobie sprawę z tego, że błonnik ma dobroczynny wpływ na odchudzanie. W praktyce bywa niestety nieco gorzej. Błonnik występuje w postaci rozpuszczalnej i nierozpuszczalnej w wodzie. Błonnik rozpuszczalny znajdziemy np. w owocach. Z kolei błonnik nierozpuszczalny znajdziemy w produktach z pełnych ziaren zbóż.

Istnieje wiele roślin, które wpływają na procesy termogenezy organizmu. Organizm, aby je strawić, potrzebuje więcej kalorii, niż w przypadku innych produktów. Efekt? Szybsze spalanie! Śmiało sięgamy po chili, paprykę, soję, brokuły, szpinak, pomidory, ogórki, marchewkę, seler, soczewicę czy kalafior.

1 Comment

Leave A Reply

Navigate