Banery reklamowe jako idealne nośniki treści promocyjnych

Banery reklamowe to wciąż jedne z najpopularniejszych rodzajów reklamy zewnętrznej – nic dziwnego, uniwersalny charakter pozwala na ich szerokie zastosowanie. Spotkać je możemy w zasadzie w każdym miejscu, a informacje na nich zawarte dotyczą firm, produktów, usług czy eventów. Nie jest to jednak ich jedyne zastosowanie, bowiem w czasie wyborów wielu kandydatów decyduje się na umieszczenie swojego wizerunku na banerze reklamowym.

Banery reklamowe jako idealne nośniki treści promocyjnych

Zastosowanie banerów reklamowych

Główną cechą systemu wystawienniczego zewnętrznego musi być przede wszystkim skuteczność, bowiem to w tym celu większość z nas decyduje się na zastosowanie określonego nośnika reklamy. Dlatego też banery reklamowe występują zazwyczaj w wielu rozmiarach, które dobierane są odpowiednio do możliwości – np. dostępnej powierzchni, na której system ma zostać zamontowany. Nie trudno się domyślić, że im większy rozmiar, tym baner będzie znacznie bardziej widoczny – zarówno dla przechodniów, jak i kierowców.

Kolejną cechą, na którą warto zwrócić uwagę, jest materiał. Oczywiście również w tym przypadku wariantów może być wiele, najczęściej jednak spotkać się możemy z banerem PCV, tekstylnym czy ECO. Dodatkowym atutem materiału może być stopień jego niepalności. Nadruk wykonany na banerze reklamowym powinien charakteryzować się wysoką jakością wykonania, tak aby wraz z upływem czasu barwy nadal były intensywne i nie traciły swojej wyrazistości.

Baner reklamowy umieszczony może być zarówno wewnątrz pomieszczeń, jak i na zewnątrz. Najczęściej pełni on rolę:

  • reklamową – informuje o okazyjnej cenie lub promocji produktu,
  • informacyjną – ukazuje wskazówki dojazdu do lokalu,
  • poglądową – promuje określone treści, zachęcając do konkretnych zachowań,
  • wyborczą – przedstawia kandydata startującego w najbliższych wyborach.

Czym są flagi reklamowe?

Flagi reklamowe spotkać możemy najczęściej przed siedzibą firmy. Umieszczone na maszcie i lekko powiewające na wietrze widoczne są już z daleka, dzięki czemu potencjalny klient znacznie łatwiej zauważy lokal. Ich rozmiar również może być zróżnicowany, a wszystko zależy od ilości informacji, jakie chcemy na fladze umieścić – np. logo firmy lub nazwa.

Producent flag reklamowych oferuje nam zazwyczaj znacznie więcej rodzajów nośników tego typu. Niesłabnącą popularnością cieszą się flagi plażowe, które wbrew pozorom spotkać możemy nie tylko nam morzem. Ciekawym pomysłem jest umiejscowienie flag przed siedzibą firmy, po obu stronach drzwi – wówczas przechodnie na pewno zwrócą uwagę na nasz lokal. Uniwersalna podstawa przystosowana jest do zamontowania na każdym rodzaju podłoża – piasku, trawie czy chodniku.

Leave A Reply

Navigate